2022. december 24., szombat

Dobozos Revue Pocet Flash 25 - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Dobozos Retro Revue fényképező képszerinti állapotban!
Teszteltem raktam bele elemeket  felbúg a gè p de ha meg nyomom a gombot vaku nem villan . Fotóztam Gondozásra igényel az elemtartónà l van már kopás elszineződés gondolom benn maradtak az elemek és megmarta az anyagot talán.
Film hiányában további teszt nem volt azt se tudom milyen film való a készülékbe nagyon Retro gyűjtőknek ajánlom inkább!
 
Burkolatán van már kopás a szélénè l. Mivel nekem nem működött és nem tudom, hogy kell javittani igy hibásként  kinálom eladásra így viszont semmi nemű reklomációt nem áll módomban elfogadni. Csak akkor tegyél tétet ha ezeket el tudod fogadni, köszönöm.
. NAGYON SZÉPEN MEGKÉREK MINDENKIT CSAK AZ TEGYEN LICITET AKI A TERMÉKET ÁT IS VESZI, NE RABOLJUK EGYMÁS IDEJÉT!!! Licitálás előtt kérdezd meg, hogy a termék meg van e még mert máshol is hirdetem, amennyiben ezt elmulasztod ne reklamálj mert nincs mire!!! Csak az licitáljon aki a feltételeimet elfogadja! Ha ezeket nem tudod elfogadni kérlek lapozz tovább , köszönöm. kép szerinti állapotban. Ezt vedd figyelembe licitálásnál. Első érvényes licitnél zárom az aukciót. Termékeim közt találsz még hasonló dolgokat.. Ha kérdésed van azt licitálás előtt légyszi, köszönöm. Licit törlés véletlen licitálás nincs ne is kérd. Csak olyan licitáljon aki a terméket át is veszi!!!!! !!!!! !!! Vatera a nyertesnek küld egy levelet azon felül én is küldök egyet. Ne várja el senki, hogy én telefonálgassak , két napod van az aukció vége után arra, hogy jelentkezz, és négy nap áll rendelkezésedre a termék és posta díj utalására. Nullás értékelésűek kerüljék el az oldalam, ha esetleg mégis szeretnének licitálni kérdezzenek , mert sajnos a többségük nincs tisztába az oldal működési szabályzatával

Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2022-12-25 01:07 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése