2021. október 26., kedd

BABA-GYEREK ÁGYNEMŰ+2 GARNITÚRA HUZAT+AJÁNDÉK - Jelenlegi ára: 3 490 Ft

Az eladás tárgya a képeken látható gyönyörű baba-gyerek Ikeás ágynemű 2 garnitúra huzattal.
Tartalma:
1 paplan (névleges méret: 110*125 cm, ez a huzatméret kell rá, ennél vmivel kisebbnek mértem)
1 garnitúra pamut ágyneműhuzat garnitúra (paplan + párna huzat, fehér alapon világosbarna elefántok)
1 garnitúra pamut+lyocell ágyneműhuzat garnitúra (paplan + párna huzat, fehér alapon almazöld csíkok, kék díszítőcsíkkal)
2 pamut párna huzat (fehér)
Ha a vevő kérni, odaadom mellé a párnát is (névleges méret: 35*55 cm), ebben a töltet kicsit összeállt, emiatt nem számoltam bele a csomagba.
A paplan és a huzatok 60 C-on moshatóak, én csak 40 C-on mostam, hogy kíméljem. Szép állapotúak, egy apró foltot láttam az egyik huzaton, nem feltűnő. Előfordulhat kisebb hiba, vagy folt máshol is, de biztosan nem feltűnő, nem vettem észre.
Akár óvodás korig használható.  Szép, megkímélt, tiszta állapotban.
Átvehető: Foxposttal  tudom küldeni. Pontos díj csomagolás után aktuális díjszabás szerint.

Jelenlegi ára: 3 490 Ft
Az aukció vége: 2021-10-26 13:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése