2017. március 24., péntek

56-62-es méretű,kislány csecsemőnek való, thermo 7 db-os ruhacsomag:H&M nadrággal,sapkával - Jelenlegi ára: 7 800 Ft

Eladó egy 7 db-os Thermo Rózsaszín kisleánycsomag 56-62-es méretezésű. Tartalma:
1 db 62-es rózsaszín hosszú ujjas thermo overál-rugi, lábfejjel rendelkező, a kézelőknél passzés, elöl húzózáras. Nagyon jól használható őszi-téli ruhadarab, mert én kora ősszel ebben sétáltattam a kislányomat, télen pedig aláöltözőnek használtam a dzsekis overál alá. Lágy, puha tapintású, meleg thermo anyag.
1 db 62-es rózsaszín thermosapka, virágmintával az elején, a füllrésznél dupla anyaggal. Szerettem, mert igen meleg és nem fázott benne a kislányom fejecskéje. Színben teljesen harmonizál az összes meghirdetett kislány ruhácskával.
1 db rózsaszín thermo H&M-es márkájú, 56 -os méretű, ujjatlan, alul patentos rugdalózó-nadrág, hátulján gombos kivitel, elöl virágmintás. Nagyon meleg, puha lágy tapintású anyagból van. Ezt imádtam a legjobban, mert rendkívül szélesen kombinálható ruhadarab és mivel egyberészes, teljesen védi a kisbaba hasát , derekát, hátát. Kiválóan alkalmas téli aláöltözőnek is, de önmagában is rengeteget használtam a hűvösebb őszi napokon. Jól mosható, könnyen száradó ruhácska.
1 db 56-os rózsaszín kapucnis rugdalózó-aláöltöző, lábfejjel rendelkező, a kézelőknél passzés, elöl húzózáras kivitelű, apró nyuszimintás, a kapucnis része bélelt, a húzózár teljesen a háta közepéig elmegy, így nagyon könnyű a pelenkázás. Mindenféleképp ajánlom a téli és őszi napokra, szerintem nélkülözhetetlen ruhadarab. Kiváló, mert dupla béléses a kapucnija és lábfejjel rendelkező, igazi csajos darab egy újszülött ruhatárába.
1 db 56-62-es méretezésű rózsaszín thermonadrág, derékban lágy gumírozású, az alja tág. Sokszor használtam télen a nadrágot úgy, hogy ráhúztam a thermo rugdalózó fölé és gyakorlatilag teljesen fel volt öltöztetve meleg thermo anyagokba a kislányom. Önállóan is használható ősszel is, csinos, mutatós csajos darab.
2 db-ból álló 62-es rózsaszín garnitúra, melynek a plüss rugdalózó része ujjnélküli, felül patentos, elöl mintás, lábfej nélküli gumírozott aljú, a hozzátartozó kising fehér pamut anyagú, elöl gombos, a galléron apró virágmintával. Rendkívül mutatós és teljesen meleg darab szobai vagy kora ősszel utcai használatra is. Együtt csinos benne egy kicsi újszülött kisleány.
A thermo anyagok nagyon praktikusak , melegek a hűvös őszi-téli időszakban. Mindegyiket kiválóan lehet külön-külön , de egymással kombinálva is használni, én ezt tettem. Szerintem együtt kihasználhatóak és kiválóak a kora őszi ill. a hűvösebb téli napokban. Ajánlani tudom kezdő újszülött kisleány csomagnak, meleg thermo anyagok. Együtt, de megbontva, külön-külön is eladóak a thermo ruhácskák.
A 7 db együtt, de külön-külön is eladó.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a ruhacsomagot !  Köszönöm.
A vételár a 7 db-ra vonatkozik, önnek ingyenes házhoz szállítással az ország területn !

Jelenlegi ára: 7 800 Ft
Az aukció vége: 2017-04-14 09:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése